Rabu, 13 Jun 2012

Hello keyboard rosak.

Assalamuallaikum...

Hai blogger,maaf sebab agak bekurun tak menaip disini,
di sebab kan sibuk dengan kehidupan sekarang so xde bnyk masa utk blogging...
Dan sekarang baru la ade sikit masa yang nak di buang di sini...

Ceritanya aku skrg dah sibuk sikit sebab dah dapat kerja..
walau tak sebagus mana kerja nya tapi ia masih di panggil kerja dan dapat rezeki yang halal..
Selebih nya masa aku buang dengan kawan2 sibuk main game tak habis2,dengan awek sibuk dating dari pagi smpi petang...hingga lupa akan blogg nie...

Apa nak di cerita kan skrg?

Cerita satu hari nie memang memanjang xde mood...
Dari tempat kerja sampai la kat cc main game macam hampeh..
Habis duit...Pastu lapar nak gi makan xde orang nak di ajak..
Semua bz kalah kan P.M...Dengan gaji aku yang xdpt2 lagi...
kerja da dekat 1bulan 30hari,tapi gaji xdpt lg....ape cer nie?sekali gus hilang rasa nak kerja lama kat situ..
RM604 je kot,bukan RM6000 sebulan...
Hmmm...hampeh kan?

Lagi..

Kalau satu hari tak betekak ngn gelpren memang xnormal...
ade je benda nak di marah nye..haiz...
Padahal xde salah besar pun,tapi boleh jadi sampai besar...
nasib baik aku nie penyabar...ke o_O?
xpe la yang penting semua nya baik2 dan masih dalam keadaan terkawal..

Okay sekarang, 5:11 am,
masuk keje jam 9:00 am..aku masih kat cc lagi..bagus kan ;)
tengok je la pagi nie mcm mana kat tempat keje...
Memang mintak redbull 1bucket la jawab nye.. @_@
 Xpe,ape yang penting dalam kepala otak gaji dapat ari nie...INSYALLAH :D

Okay..
aku pun dah macam malas lagi nak menaip,untuk hari nie sampai sini je lahh..
IsyaAllah ada masa terluang aku akan bazir kan disini lagi...
Bye blogger2 sekalian.. ;)

Wassalam.....

1 ulasan: